خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/09 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

پیام های رئیس مجلس شورای اسلامی بمناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان به دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان

دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز آزادسازی جنوب لبنان را به دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان  را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه، سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی  را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نبیه بری رئیس مجلس لبنان تبریک گفت.



آقای دکتر علی لاریجانی بمناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی در پیام هایی جداگانه به آقایان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و نبیه بری رییس مجلس لبنان را تیریک گفت و بر تداوم حمایت از مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تآکید کرد. 





متن پیام ها به شرح ذیل میباشد :



 حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته



خرسندم فرارسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان و پیروزی جریان مقاومت بردشمن صهیونیستی را به جنابعالی، رزمندگان غیور حزب الله و ملت سرافراز لبنان تبریک گویم.



 عمیقمآ بر این باورم که ایستادگی در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی تنها از طریق مقاومت امکان پذیر است، لذا امیدوارم همچنان شاهد اتحاد دولت، ارتش و مقاومت لبنان در برابر این دشمن زیاده خواه باشیم .



با اغتنام از فرصت ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از استقرار صلح و ثبات در منطقه،  از خداوند متعال پیروزی های روز افزون جریان مقاومت و آزاد سازی همه سرزمین‌های اشغالی را تحت مدیریت داهیانه ی جنابعالی مسئلت نموده و موفقیت روز افزون دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری لبنان را آرزو مندم./



پایان پیام 



 علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 281513
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار